Умови обміну/повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» наші клієнти можуть протягом 14 календарних днів з моменту покупки, повернути товар придбані в інтернет-магазині «https://lily-nails.com.ua» за умови виконання всіх норм передбачених Законом.


Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки.


НЕ підлягає поверненню/обміну товар:

- якщо загублений його товарний чек (накладна) виданий споживачеві разом з проданим товаром

- якщо товар використовувався

- якщо пошкоджена упаковка (без упаковки)

- якщо він відноситься до одного з видів товару:


-гребінці, масажні щітки

-одноразова продукція

-кисті і набори кистей

-голки, комплектуючі та аксесуари

-пилки, бафікі, полірувальники

-перукарські ножиці

-манікюрні інструменти

-лаки і гель-лаки

-товари в аерозольній упаковці

-шпильки і шпильки для волосся

-акції і знижені в ціні товари


Як зробити обмін/повернення товару?

Сповістити в телефонному режимі менеджера інтернет-магазину про ваші наміри, відправка товару через Нову Пошту або Укрпошту. Відправлення товару проводиться за рахунок клієнта. Товар надається в комплекті з:

- товарним чеком на даний товар (дата покупки повинна бути не більше 14 календарних днів)

- упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару).

- товар не повинен мати ознак його використання. Після відправки товару клієнт сповіщає менеджерів про дані дії методом повідомлення номера декларації для отримання товару (смс повідомлення, повідомлення на мейлом)

- Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого в праві відправити товар на експертизу в сервісний центр, про що клієнта повідомляє в телефонному режимі. Протягом 3 днів менеджер надає клієнту інформацію для прийняття подальших рішень згідно варіантів наведених нижче. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов'язаний запропонувати відразу на вибір нижченаведені варіанти вирішення проблеми.

- Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:

А) недолік товару підтвердився , вимога клієнта обмін товару на аналогічний товар - проводиться обмін товару на аналогічний, методом відправки через Нову Пошту.

Б) недолік товару підтвердився , вимога клієнта повернення грошових коштів - здійснюється повернення грошових коштів шляхом їх перерахування через Приват24.

В) недолік товару підтвердився , вимога ремонт товару - менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтом в телефонному режимі.

Г) недолік товару не підтвердився , тобто пошкодження товару з вини клієнта - менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок клієнта. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтів в телефонному режимі.


Всі дії, пов'язані з пересилкою товару, який повертається або підлягає обміну, оплачуються клієнтом.